W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 3 marca 2019
(c)Renfri

Idzie wiosna więc pora na porządki! Dlatego też właśnie postanowiłam posprzątać na Katalogu. Przejrzałam wszystkie blogi należące do spisu i te, na których nie dodano posta od 5 miesięcy przeniosłam do zawieszonych. Przykro mi widzieć jak Grafikosfera znowu zamiera. Macie może na to jakąś radę? Z chęcią ją wysłucham.



Blogi przeniesione do zawieszonych: 

Brillammente
Galeria by Dusia
Graphical Thoughts
Irresistible
#REU/LIFE
Rockmenowa
Starved Souls
AB city
Incredible Depth
Secret Templates

Usunięte blogi:

All of me
Butterflies Island
Überschrift

Blogi przeniesione z zawieszonych do prywatnych:

Lunedolly
Follow the Flame
Scargraf
Wyspa Twórczości Bloggera


(c)Blondiee

Chciałabym też poruszyć temat Szablonu Głównego. Minął tydzień od ogłoszenia konkursu a na katalogowego maila nie napłynęła jeszcze ani jedna praca. Mam cichą nadzieję, że po prostu wszystko robicie na ostatnią chwilę. Przypominam, że termin konkursu można zmienić. Potrzebuję jednak Waszego odzewu, bo czasem mam wrażenie, że mówię do ściany. Jesteście tu, prawda? Statystyki się nabijają, a komentarzy z waszą opinią jak nie było tak nie ma. Może macie jakiś pomysł co zrobić by Grafikosfera tętniła życiem? Może znacie blogi nienależące do katalogu? Warto takim grafikom przedstawić nasz Katalog. Im nas więcej tym lepiej. 

Mam też pewien pomysł. Co Wy na to by stworzyć Spis Grafików? Nie mówię tu o zakładaniu nowego katalogu tylko o dodaniu zakładki z listą naszych grafików. Już od paru lat chodzi mi to po głowie. Nigdy nie miałam odwagi by się za to zabrać. Teraz jednak można by spróbować. 

Jak by to wyglądało? 

Na katalogu pojawiłaby się lista z grafikami + do każdego grafika dopisane zostałyby blogi, na których się udziela.
To by też pokazało ile rzeczywiście mamy grafików. Blogów może być mnóstwo, ale co z tego jeśli na każdym będzie udzielała się ta sama osoba? 

Koniecznie dajcie znać co o tym wszystkim myślicie. 


Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Mi aż wstyd że mój blog zamarł :( planuje wrocic ale ciagle brakuje mi czasu i motywacji TT
    Mysle ze z tym spisem to swietny pomysl i przy zmianie szablonu moznabylo by to wdrożyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znajdziesz czas i wenę, bo Grafikosfera bez twoich prac jest bardzo smutna i szara.

      Mam nadzieję, że pomysł ze spisem wypali. Miałam właśnie zamiar połączyć to ze zmianą szablonu :)

      Dziękuję za komentarz i Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Grafikosfera wymiera, tak jak i powoli wymierają i blogi [precz wattpadzie], niestety taka jes prawda, ale kto wie, może nadejdą jeszcze lepsze czasy? :)

    Spis grafików, to świetny pomysł! :) A co konkursu, to na pewno podeślę swoją pracę bliżej końcowego terminu :)

    Pozdrawiam serdecznie, Niedoskonała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wattpad to istna zmora! Przynajmniej dla mnie :/ Mało klimatyczny i skomplikowany. Mam nadzieję, że moda na niego szybko minie >.<

      Dziękuję za komentarz i czekam na pracę! ♥

      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Nienawidzę tego portalu, więc podzielam Twoje zdanie^^ :)

      Usuń
    3. Ja natomiast się nie zgadzam sama pisze na Wattpadzie ale gorzej to tylko na naszej klasie tam to już istne chamstwo .Swego czasu wielokrotnie życzono mi śmierci bo poprosiłam o postać ,której aktor ma obecnie 54 lata ,a w serialu miał wtedy 32 lata.Część osób nie miała problemu dodać ale inny kiedy pytałam o dojrzałych mężczyzn określali mnie mianem fetyszystki .Chyba im koledzy nie przykładali noża do gardła jak mi .Mój chyba pech ale co zrobić żyje dalej...

      Usuń
  3. Też zauważyłam że blogosfera umiera a mimo to wróciłam, co do spisu grafików myślę, że jest to świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  4. Spis grafików to fajny pomysł.
    Jeśli chodzi o brak aktywności na blogach to wydaje mi się (na swoim własnym przykładzie) że dobrą motywacją do tworzenia jest inspiracja - kiedy widzisz prace dodane na innych blogach to zaczynasz myśleć nad zrobieniem czegoś. I czym więcej takich blogów tym bardziej chce ci się coś stworzyć. Jako że aktualnie na blogach prawie nic się nie dzieje to deviantart jest fajną alternatywą. Wchodzisz, przeglądasz, komentujesz i wtedy sam(a) masz ochotę coś wykonać.
    Dodatkowo motywują komentarze. Kiedy nie ma komentarzy to ma się wrażenie, że nikogo nie interesuje czy dodasz kolejny post czy nie. I tak się to wtedy odsuwa w czasie...
    Co do nagłówka do głównego - jeśli będę miała czas i wena dopisze to chętnie coś wykonam i podeślę.
    Pozdrawiam, Erenae <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim dodam jakiś post to najpierw grafika ląduje na Deviantarcie. Potrafi tam spędzić parę dobrych dni jak nie tygodni zanim opublikuję post. Zgadzam się, że to dobra alternatywa ;)
      Mam nadzieję, że doczekam się nagłówka od Ciebie!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Eh, prawda, że niestety grafikosfera zamiera :(( Co do spisu grafików to dobry pomysł ^^ W każdym razie co do nagłówka, jak znajdę czas to przysiądę, zrobię go i wyślę ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabolało mnie serduszko kiedy zobaczyłam, że ABc wylądował w zawieszonych, nie zdawałam sobie sprawy, że minęło aż tyle czasu... Ale cóż, w pracy siedzę w grafice osiem godzin dziennie i po powrocie do domu mam dość :/
    Chociaż w ostatnim czasie mam trochę pomysłów, może niedługo coś wrzucę ^^

    A co do konkursu, to zamierzam spróbować coś stworzyć - nic nie obiecuję, ale lecę odpalać PS ;)

    (no i spis bardzo popieram!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę czekała by szybko dodać AB city z powrotem do działających blogów!
      Życzę weny! ♥

      Usuń
  7. U mnie nastał czas egzaminów, przez co nie mam za bardzo kiedy dodać jakieś prace na swoją stronę. Uważam, że spis grafików jest bardzo dobrym pomysłem. [#Preczzwattpadem]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę zdania egzaminów i szybkiego powrotu do grafiki! ♥

      Pozdrawiam!
      [#Preczzwattpadem]

      Usuń
  8. Ja obecnie mam inny latop ..więc trochę się cykam bo mój dziś poszedł do serwiusu.Ostatnio nie dodawałam bo straciłam nieco weny.Czy jest szansa przywrócenia mnie normalnie czy dopiero za 2 dni ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już przeniosłam Twój blog z zawieszonych do prywatnych.

      Usuń
  9. Niestety, blogosfera trochę podupadła. :< Nie rozumiem fenomenu wattpada, przecież blogi mają o wiele więcej możliwości, ale może zrobił się na niego trend i ludzie ciągną, by tam zakładać konta. Obstawiam, że za parę lat wejdzie znowu jakiś nowy serwis, a wtedy ludzie zaś się przeniosą. :P To jest niestety nieuniknione...
    A co do nagłówka, to mam zaczęty, tylko chcę go jeszcze dopracować. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do blogów jest też tak, że nie zawsze ludzie mają czas na niego. Są momenty lepsze i gorsze w trakcie prowadzenia bloga. ;)

      Usuń
    2. Ja wciąż mam nadzieję, że grafikosfera odrodzi się niczym feniks z popiołów :)

      Czekam na nagłówek :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Dziękuje nie wiem jak wytrzymam do czwartku bo nie umiem robić w gimpie grafiki ,a to co wstawiłam miałam to było sprzed oddania laptopa ,a nawet wtedy Mysia była wśród nas ...Nie usprawiedliwiam się ale choroba Bayi i Mysii mnie bardzo pochłonęła i niby wchodziłam na katalog ,a nie mogłam się odnaleźć.Dopiero teraz co chciałam zrobić pracę ale GIMP to nie Photoshop ,a bynajmniej nie daje sobie rady w GIMPie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło widzieć taki odzew pod nowym postem, dawno nie widziałam tylu świeżych komentarzy XD Ja mam takie wrażenie, że grafikosfera podupada właśnie z powodu braku odzewu pod postami, co jak co, ale to już w ogóle dodaje kopa żeby ruszyć z miejsca i regularnie sobie coś tworzyć jak jest świadomość, że ktoś to widzi i mu się podoba (lub nie xd).
    Pomysł, ze spisem grafików całkiem fajny, czegoś takiego jeszcze nie było :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym fragmentem o braku odzewu i tak nagle wpadł mi do głowy taki pomysł... można założyć "grupę wsparcia", gdzie jak jedna osoba doda notkę, to cała reszta zostawia jakiś chociaż drobny komentarz (ale szczery, nie wymuszone "super prace") i tak się nawzajem motywują :D

      Usuń
    2. Istnieje, a przynajmniej kiedyś istniała taka akcja na blogach z opowiadaniami: czytasz=komentujesz.
      Wiele osób przegląda prace dodane w notce i nie komentuje. Jestem jak najbardziej za motywowaniem się nawzajem :)

      Usuń
    3. ooo prawda, Panda też miała kiedyś taką akcję :D
      z tym komentowaniem, to ja się zawsze staram coś komentować jak widzę posty, ale teraz pojawiam się sporadycznie, bo czekam na moment taki jak ten, kiedy się ludzie zaczynają motywować i coś zaczyna się dziać ♥

      Usuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna