W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.

Logo

Witaj na Katalogu Grafików , w sercu grafikosfery, gdzie wspieramy i doceniamy każdego grafika. Znajdziesz tu aktualności, artykuły oraz przeglądy pełne różnorodnych i ciekawych prac.

TŁO

POZNAJ NASZYCH GRAFIKÓW

KATALOGI

— 9 marca 2019
(c)euleunge

Witajcie! Dzisiejszy przegląd obejmuje okres od 15 lutego do 8 marca. Prac jednak nie jest za dużo. Mam wrażenie, że powoli się rozkręcacie. Pod ostatnim postem pojawiło się wiele komentarzy co bardzo mnie cieszy. Mam nadzieję, że tutaj, jak i na innych blogach też będziecie się tak udzielać. Pamiętajcie, jak nie wy to nikt nie skomentuje. Musimy się wspierać.
Przypominam też, że jutro mija termin przesyłania prac do konkursu! Jeśli jeszcze nie wzięliście w nim udziału to pośpieszcie się. Zanim jednak się za to weźmiecie obejrzyjcie prace nominowane do przeglądu!


Jestem zakochana w tym nagłówku. Patrząc na niego przypominają mi się stare czasy kiedy na blogach szablony były wykonywane przede wszystkim a pomocą grafiki. Wtedy CSS nie grał takiej wielkiej roli. Pamiętacie stare szablony z układem otwartym? Nagłówek Raiona właśnie z tym mi się kojarzy. Rzadko też spotykam się z tak dobrym użyciem topaza :) 

W pracy Blondiee urzekły mnie spokój i ciekawa kompozycja. Koloryzacja sprawia, że nagłówek jest delikatny. 

Jestem pod ogromnym wrażeniem tej pracy. Kiedy mam czarno-białe i kolorowe zdjęcia to mam tylko ochotę usiąść i płakać, bo nijak mi się to łączy. Erenae nie płacze w takim momentach tylko tworzy takie cudeńka. Uwielbiam każdy element tego nagłówka: kolorystyka, kompozycja no i ten piękny napis! Po prostu definicja perfekcyjnej pracy. 

Bardzo ciekawy i oryginalny nagłówek. Inwersja i zamglone tło nadają pracy tajemniczości. 

Podziel się tym postem na:
Wiemy jak ważny jest czas. Dlatego też stworzyliśmy formę, dzięki której można podesłać do nas swoje prace, bez zbędnego logowania się na maila.
Jedyne co musisz zrobić, by twoja praca została poprawnie zakwalifikowana
  • Podać swój Nick. Opcjonalnie: po przecinku podać nazwę strony na której tworzysz (tylko jednej).
  • Wpisać swój adres e-mail, opcjonalnie w wiadomości podać inny kontakt. Ważne, by w razie problemów, można było się z tobą szybko skontaktować.
  • W wiadomości podać: nazwę rywalizacji (postu), oraz link do grafiki.
  • Zamieścić komentarz w rywalizacji, o przesłaniu przez formę pracy.
Życzymy powodzenia!
-Załoga Katalogu.



  1. Ja chyba we wtorek zrobię kolejny post

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prace ♥ Ale nagłówek Erenae jest po prostu idealny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace zachwycają
    U nas kolejny post w tym tygodniu

    OdpowiedzUsuń

Szukajka

graphic-luna
© 2020 | graphic-luna